czwartek, 24 października 2013

Nine

- No bo, jak była impreza na plaży to byliśmy nad brzegiem siedzieliśmy na ławce i no ...
- tak, wiem pocałowaliście się. Justin mi mówił, siedzi w domu załamany tym, że mu powiedziałaś że to dla ciebie nic nie znaczy. Był szczęśliwy bo odwzajemniłaś pocałunek, ale powiedziałaś że nie myślałam nad tym co robisz.
- no właśnie i ten no ... to wszystko to kłamstwo.
_________________________________________________________________________________

- kłamstwo? - spytał zdziwiony
- tak
- dlaczego go okłamałaś?
- bo on nie może wiedzieć że mi się podoba i że coś do niego czuję
- dlaczego nie może
- nie rozumiesz ja z nim nie mogę być
- ale dlaczego?
- ...
- powiedz, proszę może ci jakoś pomogę
- boję się.
- czego?
- że się w nim rozkocham a on mnie zrani
- co ? dlaczego miałby cię zranić
- a dlaczego by nie ... boję się że mnie potraktuje tak jak inne - mówiłam już powoli płacząc
- ale co masz na myśli że cię potraktuje tak jak inne?
- no że mnie zdradzi czy coś - rozpłakałam się
- nie rozumiem kogo niby Justin kiedyś zdradził.
- No bo Taylor mówiła ...
- Taylor? okej... dobra wszystko jasne.
- ale co?
- Co ci Taylor powiedziała?
- Mówiła mi że, kiedyś była z Justin'em
- No to jest prawda tak była z nim ale co jeszcze mówiła
- no że ją zdradził z inną.
- że Justin? ;o - spytał zdziwiony
- tak.
- Słuchaj Sel, przestań płakać to wszystko co ci Taylor powiedziała to ściema, tak naprawdę to Justin z nią zerwał bo ona go wykorzystywała tylko do pieniędzy. Justin był naiwny i kupował jej wszystko co tylko chciała. Ale w końcu przejrzał na oczy.
- Naprawdę?
- Tak, chodź tu do mnie i przestań płakać. - przytulił mnie
- Porozmawiasz z Justinem?
- ale ... ja się boję.
- czego się znów boisz?
- ale co ja mam mu powiedzieć.
- Czujesz coś do niego?
- Ymm, no tak.
- Dobra nie będę cię do niczego zmuszał projekt gotowy ja będę musiał jechać. Zrobisz jak chcesz. Do zobaczenia w szkole Sel. Cześć.
- Pa.

*Justin*

Siedziałem w domu oglądałem TV w oczekiwaniu na Chrisa. Gdy nagle zadzwonił dzwonek to na pewno on. Serce mi zaczęło mocniej bić myśląc o tym że zaraz się dowiem czy Selena kiedy kol wiek coś do mnie czuła.

- Wejść! - się wydarłem bo nie chciało mi się podnosić z fotela.
- No Siema Jus.

Chris usiadł na przeciwko mnie ja usiadłem i czekałem aż w końcu powie.
- i ?
- co ?
- no co powiedziała !?
- hmmm, no wiesz... bardzo dużo się dowiedziałem.
- Gadaj!
- Obiecałem jej że ci nie powiem. I nie powiem powiem ci tylko tyle że masz teraz tam do niej jechać ! I koniec kropka.
- Ale po co?
- Jedź ! Wszystkiego się dowiesz! Raczej no mam taką nadzieje.
- Eee, ale czego mam się tam spodziewać?
- Czegoś dobrego! Jedź!
- Okej, to ja jadę czekaj tu na mnie.
- Jasne obejrzę se mecz! Powodzenia !
- Dzięki, jak by co weź se coś do jedzenia!

Wyleciałem szybko z domu do samochodu nie wiem czego mam się spodziewać co powiedzieć jak tam przyjdę. Ale dam radę.

Stanąłem przed drzwiami wziąłem wdech i wydech i nacisnąłem dzwonek.
Po chwili otworzyły się drzwi. Zamurowało mnie gdy zobaczyłem Selenę zapłakaną.
Gdy mnie zobaczyła szybko się odwróciła wytarła oczy i udawała że nic się nie stało.

* Selena*

- Em, cześć Justin co ty tutaj robisz? - zapytałam zdziwiona jego widokiem
- Cześć. Mogę wejść?
- Jasne prosze. - wpuściłam go stanęliśmy w salonie
- Selena mam pytanie czy mi się zdaje czy płakałaś?
- Nie Justin tylko ci się zdaje. - skłamałam
- Proszę cie Sel. mnie nie okłamiesz przecież widzę.

Podszedł do mnie i złapał w swoją dłoń mój policzek.

- Nie dotykaj mnie proszę. - powiedziałam bo jeszcze nie zdążyłam wszystkiego przemyśleć a on przyjechał.

Oblizał dolna wargę, podniósł moją głowę i popatrzył w moje oczy.

- Teraz powiedz że nic do mnie nie czujesz.
- Ale ...
- Powiedz to patrząc mi w oczy
- Musisz już iść
- Słyszałaś, powiedz mi to teraz prosto w oczy. Chcę to usłyszeć. Powiesz mi to ...

Nie zdążył dokończyć. Pocałowałam go.
_________________________________________________________________________________


Wybaczcie że dopiero teraz dodaję ale nie miałam zbytnio czasu lub zapominałam ;( No ale jest udało mi się napisać choć ciężko było i trochę krótki jest. Ale mam nadzieję że sie podoba. ;*


Przypominam że jeżeli chcesz być powiadamiany o nowych rozdziałach napisz w kom. nazwę swojego TT

Możecie mnie znaleźć:
Ask : KLIK
TT : KLIK

Uwaga jeśli przeczytałaś/eś ten rozdział prosze o komentarz, to dla mnie bardzo ważne! Jest dostępny anonimowy więc każdy może go napisać, dla was to tylko chwilka a dla mnie bardzo dużo. Proszę piszcie swoje opinie dobre jak i złe będę się starała poprawiać. ;*





14 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Genialne jak zwykle. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. Nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć po prostu PER-FECT.
    ILY ♥
    @_Dreamerx_

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, przepiękne! Znowu! Jak ty to robisz? :D Kocham to <3
    A teraz znowu mała reklama haha :D http://everythinkgonnabealright.blogspot.com/
    ~Believe :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny!!*.*
    Pocałowała go!*_*
    Kocham to i nie mogę sie doczekać nexta!<33

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski. <3
    Nie mogę się doczekać kiedy będzie następny. *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten rozdział jest boski zresztą jak wszystkie pozostałe nie mogę doczekać się kolejnego :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały <333
    Już nie mogę się doczekać następnych rozdziałów ;DDD
    Kocham takie historie ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny ,nie mogę się doczekać następnego <3 <3 @ewa111217

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebisty ale proszę cię dodawaj dłuzę dłuże i jeszcze raz dłuze roździały bo kocham je czytać ♥ http://jusandpolishbeliebers.blogspot.com/2013/10/rozdzia-13.html <------ POLECAM PRZECZYTAĆ I SKOMENTOWAĆ. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpsaaaaaaaaaaniały dawaj dzisiaj dziesiąty prooszę. !

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny *_*
    Jelena <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały nie mogę się doczekać następnego ;* ;)

    OdpowiedzUsuń