poniedziałek, 3 lutego 2014

Twenty-Seven


Notka pod rozdziałem!

Po 5 minutach Demi wyszła z pokoju. Po jej twarzy nie mogłam wywnioskować czy się dostała czy nie bo było widać że chciała mnie trzymać w niepewności.

- I co? I jak? Mów no!
- Powiedzieli że ...
______________________________________________________________________

- Powiedzieli, że się zastanowią i dadzą znać
- Ojejku to super - przytuliłam się do niej
- Co super? Nie wiadomo czy się dostałam - powiedziała smutno
- Ej! Przestań! Jakby cię nie chcieli to by powiedzieli że cię nie przyjmują i koniec :) A skoro się zastanawiają to znaczy że maja nad czym.
- Dziękuję Sel :* - cała mi buziaka w policzek
- Nie ma za co kochana :) To co wracamy do domu?
- Jasne, idziemy cię pakować !!
- Nawet nie wiesz jak się cieszę, że jadę do Kanady i to jeszcze z Jusem <3

Dojechaliśmy do domu, porozmawialiśmy trochę z mamą. Mama ciągle mówiła Demi że ma być dobrej myśli że na pewno ją przyjmą żeby się nie martwiła. Demi pokazywała że wierzy w to że ja przyjmą ale robiła to dla nas widziałam po niej że w środku się bała że ją odrzucą.

Poszliśmy na górę i zaczęło się szaleństwo. Jadę tylko na 2 dni a wybraliśmy tyle strojów dla mnie że starczyło by na ponad tydzień, aż nie mogłyśmy dopiąć walizki musieliśmy kilka rzeczy wyciągnąć. Latałyśmy jak szalone potem włączyłyśmy sobie dobrą komedię śmiałyśmy się jak nie normalne. Przypominały mi to czasy gdy chodziłyśmy do gimnazjum. Byłyśmy dziewczynami pozytywnie patrzącymi na świat korzystałyśmy z życia.

Około 23 szykowałyśmy się spać, położyłyśmy już zasypiałam gdy telefon mnie obudził

- Halo? - powiedziałam cichym głosem do telefonu
- Oj skarbie obudziłem cie? Przepraszam. - powiedział Justin
- Nie, spokojnie nie obudziłeś, właśnie zasypiałam.
- To ja może nie będę cię męczyć idź spać, jutro nas czeka lot samolotem :* Dobranoc kochanie :)
- Czekaj ..
- Tak? Coś się stało? Jakoś smutny masz głos - zapytał
- Nie nic się nie stało, po co dzwoniłeś? - zapytałam
- Chciałem usłyszeć twój głos przed spaniem :)
- Ooo jesteś uroczy :*
- Nie jestem.
- Jesteś, jesteś..
- Nie jestem :)
- Cicho siedź, jesteś i koniec :*
- Heh, moja słodka, i tylko moja
- Tak tylko twoja <3
- Nie będę przeszkadzać idź spać, musisz się wyspać, dobranoc księżniczko, śnij o mnie :* Kocham cię :)
- Dobranoc :* i ...
- i?
- Ja ciebie też <3 Dobranoc :* - rozłączyłam się

Odłożyłam telefon ułożyłam się wygodnie i już chciałam spróbować zasnąć ale usłyszałam głos Demi

- słodcy jesteście - powiedziała Demi po cichu
- wiem, ale boję się że układa nam się za dobrze i niedługo coś nam się spieprzy - powiedziałam smutnym głosem.

Demi aż podniosła się z poduszki i usiadła po tym co usłyszała.

- przestań tak mówić!
- dlaczego, przecież w każdym związku na początku jest fajnie super, a później i tak zawsze coś się spieprzy. A ja jestem słaba i sobie z tym nie poradzę
- Przestań! Selena! O czym ty wgl mówisz!
- Zapomnij, idziemy spać! - położyłam się wtuliłam się w kołdrę z nadzieją że da mi spokój.
- Nie, nie zapomnę. Co ci się stało? O co chodzi, czemu twierdzisz że coś miało by się spieprzyć?

Wstałam z łózka podeszłam do laptopa włączyłam  i położyłam laptopa obok Demi.

- Co to jest?
- Zobacz! - powiedziałam ze łzami w oczach.

Demi powoli chwyciła laptopa położyła na kolana. Nie wiedziała jeszcze co tam pisze, nie wiedziała o co chodzi więc się trochę bała, spojrzała na mnie.

- przeczytaj - powiedziałam

Drogi Justinie Bieberze
Tutaj Michael Jones. Pracuję w branży muzycznej. Ostatnio trafiłem w internecie na bardzo ciekawy filmik w którym śpiewał pewien młody chłopak. Jak się domyślasz chodzi o ciebie. Bardzo spodobał mi się twój wokal i jestem tobą zainteresowany. Chciałbym z tobą rozpocząć współpracę. Jeśli jesteś tym zaciekawiony. Zadzwoń +48 589 634 158. Z pewnością obiorę i z chęcią umówię się na spotkanie. Proszę byś się zastanowił i choć zadzwonił i umówił się ze mną na spotkanie bym mógł ci wytłumaczyć moje zamiary w stosunku do ciebie.

*
Demi*

Gdy to przeczytałam trochę się zdziwiłam, czym ona się martwi przecież Justin ma szansę na karierę. To chyba bardzo dobrze. Gdy spojrzałam na nią zobaczyłam siedzącą i płaczącą. Wstałam odłożyłam laptopa i podeszłam do niej.

- Hej nie płacz, Sel - powiedziałam tuląc ją do siebie - dlaczego płaczesz? - zapytałam
- A jak on to zobaczy i się zgodzi na to wszystko? - powiedziała przez płacz
- No to się zgodzi! Przecież to nic takiego to chyba dobrze że ktoś się nim zainteresował nie? Może zrobić karierę :)
- własnie, może zrobić karierę, zacznie się rożne koncertowanie i wgl. jak jak tak stanie się sławny że będzie miał trasę koncertowa czy coś? i co zostawi mnie? Przecież wiesz jaki ma śliczny głos, to jest bardzo prawdopodobne.
- Justin nie jest na tyle głupi, on cię kocha i by ci takiego czegoś nie zrobił. A co już dzwonił do niego? - zapytałam.
- Nie, bo ... jeszcze tego nie widział ... - powiedziała
- Jak nie widział!? - zapytałam
- Bo to przyszło dziś po obejrzeniu filmów i ja to zauważyłam i no tenn...
- Selena co zrobiłaś?
- No usunęłam, a sobie zapisałam kopię.
- Ale Sel! Nie powinnaś! Justin ma prawo to zobaczyć! - powiedziałam już mniej spokojniej.
- Ale.. on pewnie będzie chciał się z nim spotkać muzyka to jego pasja i to będzie dla niego szansa ...
- Selena proszę cię, obiecaj mi że jutro podczas lotu do Stratford powiesz mu o tym i porozmawiacie dobrze?
- ale.. - Selena zaczęła ale jej przerwałam.
- obiecaj!
- No dobra niech ci będzie obiecuję - powiedziała stanowczo
- Dziekuję teraz idziemy spać Dobranoc ;*
- Dobranoc ;*- dała mi buziaka w policzek i położyła się do łóżka. Ja wstałam od niej i poszłam do swojego.

*Selena*

Gdy już upewniłam się że Demi jest w łóżku ułożyłam się wygodnie, i odpłynęłam w krainę snów.
__________________________________________________________________

Wybaczcie że tak późno ale miałam trudny teraz okres. :) Jedyną dobrą rzeczą która przez ten czas się wydarzyła było Believe Movie <3 Najpiękniejszy film jaki kiedykolwiek widziałam <3 I teledysk do Confident Awww <3 Boski :)

Przypominam że do 20 urodzin Justin'a musimy dobić do miliarda wyświetleń przy 'Baby' - KLIK

PROSZĘ NIE DZWOŃCIE POD NR TELEFONU PODANY W ROZDZIALE ZMYŚLIŁAM SOBIE GO

UWAGA!!! 35 komentarzy = Rozdział 28 :) Jeśli dodajesz komentarz anonimowy podpisz się w nim swoją nazwą TT lub jakoś. Inaczej komentarz się nie będzie liczył :*

Jeśli macie jakieś pytanie czy coś to tutaj - KLIK 





37 komentarzy:

  1. Świetny rozdział. Z resztą jak zawsze. Czekam na kolejny <3 @x19Kidrauhl94x

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski !!! <3 /Beebs

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski czekam na kolejne. :* Emilia

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski rozdział... Czekam na następny. Mam nadzieję że tym razem szybko dodasz :* /Ola ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ;D ;** czekam nn ;8 <3
    @DariaMarek

    OdpowiedzUsuń
  6. B O S K I ! *-* ~ @JBYouAmazing

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz dłuższe rozdziały :) @tysiaaczek

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra :* Czekam na nn :D /Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski!*.*
    Nie mogę doczekać się nexta!<33

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebisy :*
    Kiedy next? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarąbiasty ;) /Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny :)
    Czekam na dalsze rozdziały :D /Michalina

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kocham to co piszesz;)@KSzpila

    OdpowiedzUsuń
  14. najpiękniejszy rozdział na świecie tak trzymaj @justin4ever07

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam jak piszesz a rozdział super czekam na nn :D. @komisia

    OdpowiedzUsuń
  16. No bosko jest zaczyna robić <3 Następny :***

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczyna się robić ciekawie... czekam na następny :* /Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisz dalej ! Świetne *.* / Ala.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezła pisarka z cb. Oby tak dalej :* /Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  20. Boski. Dawaj następny :D /Zuza

    OdpowiedzUsuń
  21. Blog moim zdaniem okej. Tylko po cholerę w nim emotki? Psują tylko tekst i moją chęć do czytania. A jeśli używasz znak interpunkcyjny typu "!" to stawiaj JEDEN taki znak, bo to po pierwsze wygląda nieestetycznie,a po drugie jest to błąd ;-;

    OdpowiedzUsuń
  22. Ekstra blog ;) /Asia

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju ck czy mu powie i justin przyjmie propozycje. NASTĘPNY!! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały blog :*
    Czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże *-* Przepiękny <3 Idziemy na maraton kochana hahahaah :D <3 ~Believe

    OdpowiedzUsuń
  26. Poproszę następny rozdział :***

    OdpowiedzUsuń
  27. Ekstra czekam nn :) /Karolina

    OdpowiedzUsuń
  28. super ! dodawaj następny !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ekstra. Dawaj dalej ;)))))) /Martyna

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały ;))) /Paulina

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziewczyno pisz dalej, no ! <3. // Basia

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny :) //Roksana

    OdpowiedzUsuń
  33. Po prostu najlepszy blog ever <3 / Marta ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świety blog, pisz tak dalej kochana masz talent <3 /@Belieber_6994

    OdpowiedzUsuń