czwartek, 3 października 2013

Two

... Gdy już byłam pod szkołą szybko biegłam na lekcję gdy nagle zahaczyłam torbą o coś i wszystko z niej wyleciało. Schyliłam się by podnieść jedna z książek zauważyłam że czyjaś ręka też ją chwyta podniosłam głowę i zobaczyłam Justin'a.

Bożee, czemu znowu on, co się ze mną dzisiaj dzieje. - pomyślałam.
___________________________________________

*JUSTIN*
Miałem dziś na 9 ale nie wiem czemu przyszedłem  na 8. Więc czekałem sobie w szkole. Siedziałem na ławce i nagle zobaczyłem Selenę wbiegającą do szkoły. Jej włosy, twarz wyglądała ślicznie jej lekkie długie fale padające, na ramiona. Tylko nie ten strój, odkąd przyjaźni się z Taylor ubiera się tak nie wiem jak to nazwać wyzywająco. 
Szybko biegła w stronę klas, pomyślałem pewnie się spóźniła, przebiegając koło mnie nawet mnie nie zauważyła wiec chwyciłem delikatnie jej torbę tak że upadła i wszystko się rozsypało. Zrobiłem to specjalnie by móc w końcu z nią pogadać sam na sam bo zawsze jest w towarzystwie Taylor a przy niej jest strasznie wredna i nie miła.

Schyliłem się by podnieść jej książkę, a ona w tym samym czasie chwyciła za tą sama książkę. Podniosła głowę gdy mnie ujrzała widziałem na jej twarzy wściekłość.

- Co ty robisz! Daj mi tę książkę! - krzyknęła na mnie.
- Chciałem ci tylko pomóc, bo widzę że się spieszysz. - powiedziałem zdziwiony.
- Nie potrzebuję twojej pomocy. Spadaj ode mnie idioto ! - wrzuciła wszystko z powrotem do torby i ruszyła w stronę klasy.
- Sel !!! - krzyknąłem
- Jestem Selena ! A Sel. tylko dla przyjaciół lamusie - odkrzyknęła i weszła do klasy.

Byłem zdziwiony jej zachowaniem, myślałem że jak nie będzie przy niej tej głupiej Taylor to będzie normalna. Myliłem się. 
Nie wiem co zrobiłem, że ona mnie tak nie lubi. Boję się, że już nigdy więcej nie zobaczę starej Seleny.

*SELENA*

Weszłam do klasy wyjaśniłam nauczycielce dlaczego się spóźniłam i zajęłam swoje miejsce obok Lady.
Byłam trochę na siebie wściekła że tak go potraktowałam przecież chciał tylko pomóc, ale tak się zmieniłam przez Taylor że już nie umiem się normalnie zachowywać.
- Gdzie ty byłaś? - zapytała Taylor
- W domu kluczy nie mogłam znaleźć... Taylor ?
- Co ?
- Mogę ci coś powiedzieć ?
- No ba, przecież jestem twoją przyjaciółką. Gadaj o co chodzi laska. Przespałaś się z kimś?
- Nie! Co Ty! Ty to tylko o jednym myślisz -.- 
Miałam dziś sen z Justin'em prawie się pocałowaliśmy w nim, teraz po tym śnie wszystko mi go dziś przypomina. Plus do tego ...
- Co jaki Justin ? Justin Bieber ? Ten Lamus ? Ten co ci się kiedyś podobał?
- Tak on plus d tego dziś go spotkałam w szkole i złe go potraktowałam był do mnie miły a ja go zaczęłam wyzywać.

- Proszę cię Sel. Daj se z nim spokój, przecież już ci się nie podoba! To jest palant ... bardzo dobrze że tak zrobiłaś.
- Okej, ale powiedź mi co on ci zrobił że go tak nie lubisz?- Na pewno chcesz wiedzieć ?
- No tak.
- Byłam z nim kiedyś...
- Co ?
- No i się skończyło tak że mnie zdradził.
- Co ? Justin ?
- Tak, to zwykły śmieć !
- Co za idiota jak on mógł mi się kiedyś podobać! Ale jak cię zdradził z kim ? - czekałam na odpowiedz Taylor, ale niestety przerwała nam nauczycielka.

- Dziewczyny proszę nie rozmawiać! Bo wyślę was do dyrektora. Proszę uważać - powiedziała pani Jope.

Do końca lekcji musiałyśmy siedzieć w ciszy.

* Justin*

Nie chce mi się siedzieć samemu tą godzinę w szkole, więc napiszę do Chris'a

Siema Stary, wpadniesz do szkoły teraz?
Po jakimś czasie dostałem odpowiedz

Jasne, zaraz będę.
* SELENA*

Lekcja się w końcu skończyła. Nie wiem dlaczego ale byłam bardzo ciekawa jak to się stało, że Justin zdradził Taylor, kiedy oni w ogóle byli ze sobą. Musiałam się tego dowiedzieć.

Wyszliśmy z klasy, a Taylor poszła szybko przede mną. Podbiegłam do niej chwyciłam ją za ramię i powiedziałam :

- Taylor, czekaj! Powiesz mi jak to się stało że on cie zdradził.
- Okej, chodź usiądziemy.
Poszliśmy na hol i usiedliśmy na jeden z ławek.

- A więc tak ...

_____________________________________________________________
Jeśli chcesz być informowany o nowych rozdziałach, wpisz w kom. pod tym rozdziałem nazwę swojego TT.

Jeśli możecie proszę odpowiedzcie na ankiecie po prawej stronie strony, to dla mnie bardzo ważne.

Jeśli macie jakieś pytania dotyczące opowiadania czy coś piszcie
TUTAJ

9 komentarzy: