wtorek, 12 listopada 2013

Fourteen

Cieszyłem się że mam taką siostrę, zawsze możemy sobie wszystko powiedzieć, doradzimy sobie, oczywiście kłócimy się jak każde rodzeństwo, ale zawsze szybko się godzimy, bo jesteśmy sobie potrzebni.

____________________________________________________________________

Doszliśmy na górę otworzyłem szafę i spojrzałem na Jazyy.

- co ? - zapytała
- Pomóż
- w czym?
- pomóż mi wybrać strój do kina.
- Ooooo masz randkę !
- To nie jest randka ale nawet nie wiesz jak chciałbym :)
- Dobra ja ci tu coś wybiorę a ty opowiadaj.

A więc Selena sobie rysowała moje imię w serduszku na lekcji ale twierdzi że nie jest pewna co do mnie czuje i chce abyśmy pozostali na razie przyjaciółmi, jeżeli coś zaiskrzy to no wiesz ... I Demi zaprosiła mnie abym poszedł z Chrisem z nimi do kina.

- Demi ?

W Tym momencie zadzwonił  mój telefon.

- Halo?
- Justin? - zapytała Selena
- Tak, a co nie słychać - zaśmiałem się
- Cicho haha, wolałam się upewnić.
- Spoko, to o której mamy po was wpaść?
- o 17 okej?
- Spoko nie ma sprawy do zobaczenia :*

Rozłączyłem się i napisałem do Chrisa o której po niego będę

- Jaka Demi Justin - zapytała Jazzy
- A no to jej dawna przyjaciółka, przyjechała ją odwiedzić.
- Ok masz ubierz się w TO
- Ooo, dzięki może być.
- No przecież że może, gdyby nie ja to nie wiem jak ty byś się ubrał.
- Hhha, dzięki siora - dałem jej buziaka i poszedłem się przebrać.

* Selena *

Doszliśmy do domu zjedliśmy obiad, pokazałam Demi mój pokój i zaczęliśmy się szykować do kina do mało czasu nam zostało.

- Sel, a podejrzewasz z kim Justin przyjdzie?
- Na 100% z Chrisem
- Kto to?
- Przyjaciel Justina od dziecka.
- Ah, a ładny ?
- W twoim typie.
- Już nie mogę się doczekać.

Podeszłam do szafy i zaczęłam szukać stroju.

- O Demi ale ślicznie wyglądasz.
- Ładnie ?
- Ślicznie pasuje ci tak.
- Dziękuję, zabrałam kilka strojów na specjalną okazję.

- Ja chyba w końcu coś znalazłam.
- pokaż jak wyglądasz
- tyle sie naszukałam aż w końcu stwierdziłam że nie będę się stroić. Co powiesz na ten strój
- Ale ślicznie <3 Jak słodko.
- To dobrze, bo nie chce mi się już przebierać.
- Jak Justin cie zobaczy padnie.
- Nie przesadzaj !
- Nie przesadzam.

* Justin *

Ubrałem się i poszedłem po Chrisa. Doszedłem do jego domu on już stał przed.

- Siema stary.
- Siema, chodź bo się spóźnimy.
- Sam sie nie ubrałeś so nie?
- Co?
- Jazzy ci wybrała ciuchy hę, sam byś się tak nie ubrał.
- Psss, ona też tak powiedziała...
- Hhahaha, dobra ja mam plan.
- Jaki?
- No wiesz my sobie pójdziemy sami przodem, a wy se idźcie sami za nami.
- Spoko

Doszliśmy już pod dom Seleny i zadzwoniliśmy do drzwi.

* Selena *

O to chłopacy idealnie przyjechali. Chodźmy.

- Tylko Sel?
- Tak ?
- Postaw na luz, nie denerwuj się, nie bój się okej?
- Okej - wzięłam wdech i wydech i otworzyłam drzwi.

Gdy zobaczyłam Justina zamurowało mnie. Boże czemu on musi być tak boski.

- Cześć dziewczyny. - Justin podszedł i dał mi buziaka. Potem przywitał się z Demi.
- Ym, Chris to jest Demi, Demi to jest Chris.

Przedstawiłam ich sobie i od razu ruszyli oboje w stronę kina nie wiem jak ona to robi.
Gdy zorientowałam się że Demi poszła i zostałam sama z Justinem zatkało mnie.

- Em, poczekaj jeszcze zapomniałam kluczy.

Weszłam do domu, tak naprawdę nie zapomniałam kluczy musiałam wejść na chwileczkę odetchnąć i ochłonąć nie wiem co się ze mną dzieje.

- Selena?

Usłyszałam głos Justin'a.

- Już idę.

Po chwili poczułam że Justin obejmuje mnie od tyłu.

___________________________________________________________________________

MAM DO WAS TAKĄ PROŚBĘ JEŚLI PRZECZYTALIŚCIE ROZDZIAŁ TO GO SKOMENTUJCIE BŁAGAM. TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE BO WTEDY WIDZĘ ILE OSÓB GO CZYTA, KOMENTARZE MOGĄ BYĆ ANONIMOWE.  

20 komentarzy:

  1. Aww ♥ świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. OMB. *.*
    Czekam na kolejny. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne <3 Pisz dalej ;* !

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra ! Proszę pisz dalej ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz dalej, jest super ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju, świetny! Chciałabym mieć tyle komentarzy co ty! :D Ciekawe jak zareaguje :) KC <3 Pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. jsjhsussusvjshais Dawaj nn !!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde, no w takim momencie.. Szybko pisz następny. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kiedy mniej więcej następny ?

    OdpowiedzUsuń
  10. W TAKIM MOMENCIE I KONIEC? ;c DAWAJ PISZ SZYBKO . ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne <3 Czekam na nn :) Strasznie podoba mi się twój blog i codziennie patrzę czy nie ma nowego rozdziału:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooooo <3 czekam na następny! super piszesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. BOŻE, ŚWIETNY !!!!!
    Pisz szybko następny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. boski rozdział ,czekam na dalszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozdział świetny czekam na następny ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Aww ;* Jaki słodki rozdział ;D Już czekam na następny <333

    OdpowiedzUsuń