czwartek, 9 stycznia 2014

WAŻNE!

Jest sprawa, wczoraj myślałam dużo nad opowiadaniem, i myślałam nad jego przerwaniem. Tak teraz pomyślicie że jestem głupia, o ile wgl. ktoś to czyta. Właśnie o to chodzi, chodzi o komentarze proszę was byście komentowali rozdział po przeczytaniu bo nie wiem ile osób czyta. I zauważam że komentarze anonimowe są podobne, w równej godzinie czasami, w taki sam sposób pisany, jak by je jedna ta sama osoba pisała  :(

A więc mam prośbę każdy kto czyta moje opowiadanie niech napisze kom. do tego posta jeśli nie ma konta niech napisze anonimowy ale niech na w komentarzu się podpisze nazwą swojego tt czy coś :)
Bo naprawdę nie wiem czy mam sens to pisać. :)

Dziękuje że przeczytaliście i mam nadzieję że okaże się że jednak niektóre osoby czytają. :) Kocham was <3

KTOŚ MA PYTANIE -> KLIK

14 komentarzy:

  1. Ostatnio rzadko czytałam , bo miałam problemy z netem . Dziś nadrobiłam zaległości @zuziaabieber ... Są doskonałe

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę pisz dalej :* /@beliectioner987

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz dalej, opowiadanie jest świetne <3/ @PaulinaOlejnic3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz dalej. Masz talent i opowiadanie jest świetne. ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. pisz dalej ,masz opowiadania bardzo fajne @ewa111217

    OdpowiedzUsuń
  6. pisz dalej.... kocham to <3 /@JB_Swag_1999

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz dalej :)
    @skinnylove01

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przerywaj. proszę... Świetne opowiadanie. <3 <3 @Klaudia12890

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam :)

    @SwagggerLove
    (Nie mam czasu się zalogować na bloggera.)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyyam tego bloga krótko ale się w nim zakochałam. Nie czytam niestety regularnie bo dużo nauki itp. Dlatego często pisze komentarze co drugi / trzeci rozdział bo troche nie ma sensu pisać kom gdy jest do przeczytania jeszcze rozdział. Ale możesz być pewna że czytam :) pisz dalej bo naprawde zakończysz moją miłość :3
    @kidrauhl12339

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam. <3 @LoveJustinJBB

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz dalej, tylko postaraj się szybciej dodawać zozdziały ;)
    Masz talent, więc niech się nie zmarnuje :*

    OdpowiedzUsuń